{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Mar 2018
大家應該記得我哋Post過一條關於Keanu Reeves同朋友兼電單車改裝師Gard Hollinger合力創立電單車品牌「Arch」嘅片,入面就講到佢哋除咗已經推出、我哋又介紹過嘅「KRGT-1」,以及「更具跑味」嘅「1S」,仲有一部「更激進」嘅極限量新車。而呢台新車終於面世,就係以下呢部「143 METHOD」!

車名嘅143其實係指引擎嘅容積為143立方吋,即係大約2350cc左右,款式就係來自S&S Cycle嘅V-Twin,以電單車黎講都算係馬力十足。咁大動力當然都要有返個硬淨車架,所以一體成型嘅車架以全碳纖製作,配上Arch自家設計鋁搖臂、Ohlins/Arch FGRT可調前叉及後避震,連輪圈都係碳纖製成。鋁製車身就係以CNC整塊切割,潔淨無痕,可於座位位置以真皮包裹,設計優雅、造功精細。不過更「細」嘅係佢嘅生產量,因為只會限量生產23架。

目前官網就公佈咗143 METHOD嘅照片同規格,但就未有公佈真正發售日同價錢,不過以Arch第一部車KRGT-1都要7.8萬美金黎講,呢部都唔平得去邊囉。
Arch Motorcycle
來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024