{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Mar 2018
Rough Crafts推出嘅改裝復古風電單車我哋之前都有報導過,而除咗成部車,佢哋亦有推出各種汽車零件等大家改裝自己嘅愛驅。但佢哋近日就發現咗個問題:架車係改得好靚,但好難搵個符合Rough Crafts風格嘅頭盔喎。解決方法?自己出囉。

經過八年都搵唔到頂襯返部車嘅頭盔之後,Rough Crafts終於推出自家頭盔系列「Revolator Helmet」。除咗外表上貫徹Rough Crafts嘅剛強復古風,佢實在都係一個非常堅淨嘅頭盔,事關佢嘅外殼係由多層碳纖構成,堅硬之餘亦只重1100g,內籠則有多層EPS發泡膠作為吸震用。另外設計上預留位置讓用家戴護目鏡(襯返一Set復古嘛),咀巴附近亦加進風口方便散熱。

如果你都想買返個黎襯下車呢,我有一個好消息同一個壞消息。好消息就係「只需」加多70蚊美金佢就可以送黎香港直達府上,壞消息就係個頭盔本身就要780美金,連運費即係850美金(約6650HKD)落樓。要靚就要付出架啦。
Rough Crafts
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024