{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 30 Sep 2014

長褲配拖鞋



短褲配拖鞋還算合理,但如果長褲配拖鞋,對女生嘅吸引力絕對係零。如果腳趾睇落仲要髒髒的,更讓人反胃!波鞋又好、Con屎又好,如果你係都要著拖鞋,都請挑選對潮啲嘅。


冇身材仲要著背心


男明星穿背心都很帥,所以你都套了件背心就出門?Opps~Sorry~唔係個個著背心都著得好睇。肥啲只會凸顯大肚腩,太瘦又會畀人好弱雞嘅感覺,一啲都唔Man,反而邋遢指數直破表。但如果有美國隊長嘅六塊腹肌,或至少係結實的肌肉,女生係唔會阻止的。

永遠著波衫



其實好多女生真係唔明,點解唔係踢緊波都要著波衫?運動時著波衫好正常亦好自在,但如果去食飯、約會、睇電影,可唔可以唔好再一件波衫走天下?
褲子低腰露股溝


唔好再話低腰褲好流行,如果露埋股溝,就會讓人覺得好噁心,而且褲子穿太低,腳睇起來都會更短。


超級Deep V



女仔著Deep V畀人感覺性感加分,但男生如果冇健碩嘅胸肌,真係好冇睇頭,展現胸毛都唔係人人受落,反而會散發濃濃「基味」。

配件一大堆



如果你唔識襯衫,唔該簡簡單單就算,至少畀人感覺乾淨舒服。但如果你唔識,麻煩唔好著花巧襯衫嘅同時,仲搭配有色長褲、七彩熒光球鞋、特色眼鏡框、潮爆帽子、一排耳環、鉚釘手環等等……又唔係要登台,只會令人覺得你好亂好肉酸。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022