{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 06 Jul 2018

日本Calbee經常都會推出不同口味嘅新零食,但今次呢款「納豆薯片」真係估佢唔到,連見慣奇怪嘢嘅日本網民都感到大為震驚!

Calbee最新推出嘅「ポテトチップス 納豆好きのための納豆味(薯片 為喜歡納豆的人設計的納豆味)」喺日本全國LAWSON便利店限定兼限量發售,好多人都好奇究竟「納豆薯片」會係咩味道同質感,有網民就率先為大家試一試龍與鳳!

「納豆薯片」基本上分開薯片同納豆粉兩個部分,就咁食薯片,聽聞就係有少少黃芥末嘅醬油口味,正正常常,唔算特別,口感都係正路薯片嘅鬆脆感覺。

而「納豆薯片」嘅精髓就在於佢包納豆粉,好似SHAKE SHAKE薯條咁,只要將包納豆粉倒入薯片袋入面,再SHAKE一SHAKE,令薯片都沾滿納豆粉就OK,據講加咗納豆粉嘅薯片會明顯出現好似納豆一樣嘅黏稠口感,仲會多咗陣納豆味添……

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022