{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 28 Jan 2015
人生兩大恆古不變的哲學問題,一個係「中學生應否談戀愛」,另一個就「你女友同阿媽一齊跌落水,你救邊個先?」咁多年黎有無數人都提出過唔同答案,但當中都一定會有涉及感情成份。但近日由英國Bristol Robotics Laboratory的Alan Winfield崖導的實驗,就話比你知原來連機械人面對呢個問題,都會束手無措!


實驗是這樣進行的:在實驗場地中,有一個黃色的方格,代表一個洞。同時會有兩個機械在場上,其中一個(代號:女友)被設定為「往洞的方向走」,而另一個(代號:你自己)就被設定為「橫過洞口,但如果可以就阻止機械人跌入洞內」。同時啟動兩個機械人,「女友」會向洞走,而「你自己」就會擋在「女友」之前阻止,而且救援成功率達100%。


於是科學家又將與「女友」有同一設定的「阿媽」投入場內,所以「你自己」今次就要同時阻止兩個人。結果顯示,某些情況下,救援機械人「你自己」會選擇「兩個只能活一個」,任由另一個機械人跌入洞內;另外亦有少數反應超快的機械人會兩個都救到;但絕大多數的情況,救援機械人會被「女友」與「阿媽」的行為嚇倒,出現「唔知救邊個好」的情況,結果反而目送「女友」與「阿媽」同時跌入洞內。


啲人成日話人工智能會威脅人類,我一路都唔信,直到我睇到呢個實驗--「兩個都唔救」呢個咁明智嘅決定佢都做得出,佢仲唔聰明過大部份男人?


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022