{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Feb 2015
香港地啲樓有幾貴,相信唔使我再提大家;香港政府做咗啲咩黎控制樓價、有幾有用,大家都心知肚明。反觀喺地球另一邊嘅美國紐約,政府為咗解決曼克頓上居住地方不足、房租超高嘅問題,喺2013年前市長彭博在任期間提出「My Micro NY」計劃,打破由1987年起限制所有房屋必須至少有400平方尺嘅規定,興趣高級組合劏房!


又「高級」又「組合」又「劏房」,實情即係咩黎呢?「組合」其實係指用預製件興建,簡單啲黎講就即係喺工場先起好一個個單位,去到現場再好似LEGO咁砌上去,好處係相對較為安全和快速。「高級」就係指配套齊備,因為整棟大廈會有公共會議空間、Cafe、天台花園、洗衣房、健身室、單車泊位和儲物室,喺香港黎講就算係屋苑式管理啦!


但講到尾,最重要嘅都係個單位!成棟位於曼克頓東部Kips Bay的大廈會提供55個單位,由260平方尺至360平方尺不等,但通通都係一廚一廁嘅一房單位--「一房」可能都有誤導成份,因為嗰「一房」係一個多功能空間,其實就即係客廳睡房飯廳N合一,透過移動傢具做出不同功能。好在冇攞命窗台,但就有個小陽台。若果你係鍾意「簡約生活」嘅人,呢個「My Micro NY」其實都幾啱你。


其中22個單位會預留給低收入人士,有報導指月租最平可以唔使1000美金(約$7750港元),其他就會按市價租出,估計租金要大約2000-3000美金,即係約$15500-23200港元。唔好睇好似好貴,未起好就已經有人打電話排隊認購。睇返網上評論成個計劃最有問題嘅就係「Kips Bay」呢個地點,好多人話嗰頭鬼咁吊腳,去最近嘅地鐵站都要行半哩路,而且附近都冇咩好餐廳同消閒地方喎!

所以咪話你啲美國人唔務實囉!住劏房仲學人講方便喎你真係,有得住,住住先呀嘛!


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022