{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 May 2015
《俺物語》呢套由河原和音原作、或子作畫嘅作品,你未睇過唔緊要、聽都未聽過都唔緊要,目前呢一刻你只需要知道佢黎緊會有真人版,而主角「剛田猛男」係由曾經出演過《HK 変態仮面》嘅鈴木亮平增鎊30kg飾演就得。

真人電影造型照,中間為鈴木亮平飾演嘅「剛田猛男」,左邊係佢嘅好友「砂川誠(坂口健太郎飾)」,手抱嘅係「大和凛子(永野芽郁飾)」


話說日前公佈咗電影造型照後,有日本Twitter用家就誤把之前一班Coser嘅Cosplay相當成造型照,仲話還原度相當高(的確係高嘅咁又)。但文青一睇,發現除咗還原度高,仲有一個賣點!


呢個「剛田猛男」造型,咪就係近期香港大紅人之一嘅壞仔呀唔係懷仔?


於是我走去睇埋《俺物語》嘅介紹,原來故事係講身高兩米、體重120kg嘅剛田猛男因為剛直爽朗,深得男同學愛戴嘅同時又深受女同學反感,就算有鍾意嘅女仔,人哋都會鍾意佢身邊嘅靚仔好友砂川誠。唯獨係一次解救咗被電車痴漢搔擾嘅大和凜子後,凜子主動製作甜點以表謝意。但猛男又以為凜子其實係鍾意砂川,於是三個人就展開非一般嘅日常生活。

身型龐大嘅中學生配上嬌小玲瓏嘅小女生,呢個畫面我又有印象喎……



乜又係你呀壞仔呀唔係懷仔?哦~~我睇穿你啦!查實你表面上係偷渡來港,實際上係黎宣傳電影嘅!係咪呢!肯定係!除非唔係!


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022