{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jun 2015

大家仲記唔記得第一次同你嘅初戀相偶嘅一刻呢?我就好記得啦!當時係2000年代,文青啱啱考完試,我喺豐X電器遇上我人生嘅第一份愛。當時我哋只係對望咗一眼,就知道大家係命中注定嘅一對,於是我鼓起勇氣,求我呀媽買咗佢返屋企。我撫摸住佢又白又滑嘅身體,知道佢準備好之後,再慢慢咁將條電源線插入去--係呀,電源線呀!哦,乜我冇話你知我講緊我人生第一部電腦咩?

我相信大部份Gents都係喺2000年代遇上「電腦」呢個大眾情人。佢陪我哋「曾渡過漫長的歲月」,捱過一個個寂寞夜晚;佢幫你溝過隔離班女神、又為你帶來川島和津實。你話如果真係要講同佢嘅回憶,真係講三日三夜都講唔完。日本Twitter近日就興起一個「#インターネット老人会(Internet老人會)」嘅活動,呼籲網友提出當年用電腦嘅回憶!如果你睇完都有同感,恭喜你!你正式進入「老CF」嘅階段啦!


螢幕保護程式:謎宮

螢幕保護程式:水管

相傳因為當年嘅「大牛龜(CRT)」螢幕因為技術所限,如果長時間地顯示一個靜止嘅影像,會導致螢幕內部嘅磷光薄膜變質,形成一個個殘影。為咗避免「長時間顯示同一影像」,Windows就加入螢幕保護程式,令電腦即使喺待機時的畫面都有變動。

而如果你當年有去過豐X睇電腦,就會記得佢哋只會使用三個螢幕保護程式:飛黎飛去嗰個氣泡、謎宮同水管。文青當年就花咗好多時間望住個謎宮睇下佢會唔會有出口。估唔到最後「迷失在.* 這場﹍×°愛情遊戲」


滑鼠入面粒波

中學上電腦堂時一定會拎出黎玩嘅嘢,直接導致個電腦房總有幾隻滑鼠因為冇咗個波波所以用唔到。就算粒波冇唔見,但因為太多人用又冇人清,久唔久就會Kick鬼住要拆出黎刮走啲塵。


3.5吋 Floppy Disk與磁碟機

雖然最普及嘅係3.5吋其實唔軟嘅「軟碟(Floppy Disk)」,但唔知點解文青好細過就見過5又1/4吋嘅版本。當年有位Uncle聲稱入面收埋咗隻Game,送咗畀我老豆,但之後我就冇再見過隻碟。直到某一個風和日麗嘅下午,我喺某個櫃底發現一整盒有標籤嘅3.5吋軟碟、打開之後發現原來係整理得井井有條嘅J圖,我就知道當年嗰隻,應該唔係Game咁簡單!


ICQ

噢,青春真可愛青春!有邊個未試過喺ICQ溝女?有邊個未試過鼓起勇氣問女神拎ICQ冧巴,放學即刻仆返屋企等人上線,仲留埋離線訊息等人覆?終於到夜晚9點鐘女神Online,佢「喔噢」你嗰剎那,係咪同當年《鐵達尼號》入面Jack喺船頭大叫「I am the King of the world~~」一樣咁興奮呢!

不過女神之所以係女神,就係因為佢唔係普通人會見到嘅。所以自此之後你就冇見過佢Online啦!因為佢Block咗你啦嘛傻仔!


56K撥號上網

咩都唔使講,淨係聽到呢下聲你都應該要記得當年要上網真係唔容易。首先你要說服呀媽比幾舊水一個月嘅上網月費,再拗贏你啲阿哥家姐唔好講電話(因為上咗網條電話線就用唔到)、唔好爭電腦,再撞中手神真係比你連到線(係可以連唔到),你就可以用成大拿拿56Kbps嘅速度上ICQ比女神Block,然後斷線兼且成晚連唔返。


彈珠台

咁上唔到網可以做咩?可以玩遊戲!除咗萬年不衰嘅接龍、天才一定會玩嘅踩地雷同冇人明點玩嘅傷心小棧之外,識玩就一定係玩彈珠台。你睇佢畫面幾咁精美、啲音效幾咁震撼、個玩法有幾咁簡單同埋粒彈珠有幾咁好彈!想當年嘅新年,只要你一開屋企部電腦再開埋個彈珠台出黎,你就係小朋友之中嘅皇者,所有其他小朋友都要向你低頭:「青哥,畀次機會我彈下珠呀!一次咁多呀~」







世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022