{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Sep 2015
香港有土地問題,搞到一眾後生仔女連做愛做的事都冇位,要走上大街、天台處理。東京嘅土地問題亦都不惶多樣,搞到一眾毒(獨)男想話搵個安安樂樂嘅地方打個J都有難度!不過住喺日本的人有福了!因為日本房屋仲介「にゃんぽち」就睇準呢個市場,推出毒(獨)男回贈計畫,分分鐘連租都可以畀少啲!


要了解呢個回贈計畫,就首先要了解日本租屋嘅程序。同喺香港一樣,喺日本租屋都係要比按金上期,而且業主同租客都要各自畀大約一個月租金嘅「仲介手數料」其實即係佣,而業主比仲介嘅嗰份就稱之為「 AD」。而「にゃんぽち」嘅特別之處就係視乎「AD」嘅銀碼,會回贈相應嘅點數比租客(即係你)去專出動漫家居週邊嘅「カーテン魂」到當現金使。喺某啲情況下,回贈點數嘅價值甚至會超越你比嘅「仲介手數料」!


冇錯,成個計畫就同百x嗰啲積分一樣,都係「買得大賠得大」!當然,最重要嘅都係「カーテン魂」究竟有咩比你買!根據「にゃんぽち」網站上面嘅介紹,就算買齊一套窗簾門簾掛畫枕頭套被袋床單,都「只係」需要5萬令Yen ,亦即係5萬幾點就夠!簡單啲黎講就即係租屋送全套毒物,真係好貼心!


當然,如果大家冇諗住搬黎日本住,都可以選擇直接買嘅!詳情就自己去「カーテン魂」到睇啦!

にゃんぽち

カーテン魂

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022