{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2015

好多時聽人講分手,原因大多離不開「大家淡咗」、「有第三者」、「大家唔夾」、「遠距離戀愛」、「掛住前度」等等……雖然每一個理由都好令人受到傷害,但都仲算Make Sense可以理解。不過呢個世界上,原來有啲分手理由係勁無厘頭,聽完都唔知好嬲定好笑!

外國網站distractify就列舉出網友聽過嘅無厘頭分手理由,一齊開心Share啦!



「我女朋友唔肯喺我面前放屁,令我覺得佢無法對我坦白,我們一定會無法交心,所以我就同佢分手。」


「我女朋友搬咗屋,我唔想花 45 分鐘時間開我架舊車去搵佢,所以就同佢分手。」


「我同我女友分手,因為佢居然為咗我唔敢同其他人打交而對我發火。」


「我女朋友竟然以為第二次世界大戰係電影,唔係真實事件,你話我可以唔同佢分手咩?」


「我同我男朋友因為對《How I Met Your Mother》嘅劇情意見不合,最後就分手。」


「我女朋友飛咗我,因為佢覺得鍾意打機嘅人有可能會變成殺人犯。」


「我同我男朋友本來感情好甜蜜,直到有一日我發現佢有一個冇頭冇手手腳腳嘅假人模特兒,我問他用嚟做咩,佢話佢鍾意幫假人換衫,我聽完就即刻同佢分手。」


「我男友認為我用男性剃鬍刀剃腳毛好嘔心,所以我就飛咗佢。」


「唔知點解,我接受唔到男友嘅父母行嘻皮路線,由於太困擾我,所以只好分手。」


「我覺得女朋友戴有色嘅大眼仔睇落好得人驚,所以就同佢分手。」


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022