{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2015

其實生活中,我哋好多時都覺得自己受到委屈︰排擠、歧視、偏見、欺凌等等,有時我哋把口唔講,唔代表我哋冇受傷害,更多時候,反而係唔識表達,甚至係唔傷心到唔想講出口。

英國諾丁漢大學就有兩位 21 歲嘅畢業生 Paula Akpan同埋 Harriet Evans ,做咗一項名為「 I'm Tired Project」,用來控訴生活中各式各樣嘅歧視。

佢哋嘅做法係請自願者將想控訴嘅事寫喺背上,再影相等世人體會語言歧視所造成嘅傷害。當中不乏日常生活中不經意嘅玩笑、揶揄、質疑同埋批評。



我受夠了人們不斷告訴我多吃一點
「在罹患飲食失調症呢4年,大家總係不斷重覆叫我食多啲……但佢係一種疾病,並唔係我可以自由選擇。」



我受夠了別人總是對我的上進心感到驚訝
「當我爸爸同朋友問我畢業後有咩打算,佢哋對我對我嘅規劃同夢想感到驚訝。甚至話,邊有咁易,你有將你男朋友考慮入去嗎?」



我受夠了男人認為自己有權力對我作出言語性騷擾
「呢個世界上任何地方,女人走喺街上總係成為男人凝視嘅對象,係咁講『你好靚』、『呢個我可以』、『跟我返屋企』」之類嘅『讚美』。我點解要忍受呢啲唔尊重我人格嘅陌生人,就係因為我係女人?



我受夠了別人一直說作為男人,我太瘦了
「我天生就好瘦,但從未被診斷為體重過輕。但總係有人隨意批評我,或帶著羞辱咁叫我食多啲或者我應該要去做Gym。」



我受夠了人們不斷問我,你真的要轉為同性戀嗎?
「變成同性戀,唔只係一個轉變過程,更係一個陷入愛情嘅過程」



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022