{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 14 Oct 2015

唔少男士都鍾意砌模型,當中應該以高達系列最受歡迎。不過日本就有位高中生好特別,佢唔鍾意砌機械人,反而鍾意砌啲不平凡嘅平凡嘢。喂!好玄喎!點為之不平凡嘅平凡先?Well,所謂嘅平凡,就係佢鍾意砌日常生活見到嘅事物,例如書店、便利店、睡房等等,而佢嘅不平凡,就係佢特別嘅砌模型技巧。呢個小朋友,憑住一雙巧手,自製出一個個迷你場景,全部都整得勁逼真,真係神作呀!!

呢位就讀美術學校嘅日本高中2年級生特別鍾意製作縮小嘅模型,例如房入面嘅枱凳、書本到零食等等雜物。

就好似呢個看似凌亂嘅普通房間......


其實都係縮小模型!!


仲有呢個骯髒嘅後巷......


都係呢個高中生嘅傑作之一!


呢位不知名嘅高中生目前就讀東京嘅美術學校2年級,靠興趣自學製作縮小模型,而佢最喜歡嘅題材就係好似上面嘅凌亂場景,藉由雕琢細小嘅雜物得到成功感。




呢位高中生仲大方公開杯麵、零食等等食物包裝嘅實際做法,雖然好似好簡單,但就好花心機,真係睇見都辛苦!

首先將包裝拆開攤平


跟住掃描、縮小到應有嘅比例


最後列印出嚟,照原本嘅樣子切割、重組


縮小版嘅零食就完成啦~






世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022