{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Oct 2015
作為一個合格嘅毒男,文青認為一個星期追十令部連載係好合理嘅事,但每個星期尾啲漢化一出就要睇六七部,其實都幾辛苦。既然睇嗰個都覺得辛苦,畫嗰個就更加不在話下啦!近日日本網民們就討論緊多位人氣連載漫畫家嘅作息時間,話畀你知漫畫家呢碗飯真係唔係咁易食!


先講鳥山明老師。喺連載緊《IQ博士》嘅年代,佢一個星期頭三日就用黎分鏡同畫草稿,後四日就用黎上線。睇落除咗冇假放之外都冇咩大問題,但其實佢每一日都係起身就開始畫、一路堅持到頂唔順先去瞓。去到《龍珠》嘅年代更加試過一日之內完成哂分鏡、草稿、上線三個步驟(唔知呢三個步驟要幾耐嘅,請自行參閱《爆漫》),都堪稱神速。但又容許我小吐糟一下…如果可以畫得咁快,你之前又做咩畫到咁辛苦呢……?


一向出名勤力唔休刊(但近期有學壞(?)跡象)嘅尾田老師同鳥山明老師一樣,都係將一個星期斬開兩截。星期一至三畫分鏡、星期四至六就畫草稿同上線,仲有單行本嘅作業等等。星期日就留黎畫彩圖。而且每日只瞓三個鐘(凌晨兩點到五點)、除咗食飯之外嘅時間都係喺到畫緊。而且順帶一提,《One Piece》由1997年連載至今己經過咗18年!18年黎都係瞓得三個鐘……我真係好佩服你……


之於岸本老師個作息表就有系統得多。同樣將一個星期分開兩部份,星期一至四係草稿加上線、星期五六就係構想再加分鏡,星期日仲有得休息添!雖然喺「草稿上線時段」佢一樣只可以瞓三個鐘(朝早六至九),但早晚都仲各擠到一個鐘出黎食飯同沖涼。如果係「構想分鏡時段」,更加有六個鍾瞓覺、早晚各兩個鐘食飯,仲有成四個鐘睇片取材添!


岸本好似好嘆咁呀可?你錯啦!講到嘆,《JoJo》嘅荒木飛呂彥老師先至係人上人。據聞佢向《烏龍派出所》作者秋本治老師偷師,一個星期只有星期日至四係畫漫畫,星期五六休息,而且每日都係瞓到十點先起身,唔怪得佢成隻吸血鬼咁,咁多年黎個樣都冇變過啦!

你係咪又以為荒木老師就係最嘆嘅漫畫家代表呢?你又錯啦!因為呢個世界上有一個漫畫家,近年黎只係不停咁做同一件事!


文青製作


係邊個我就唔講啦…反正你都知架啦?


圖片:plurk


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022