{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Feb 2016
作為一個成功男人,其中一個最重要嘅特質就係有遠見!即係咩?就即係雖然你目前身處年初二,但就已經要諗定,甚至諗好情人節究竟要做啲咩!咁有女嘅當然就係要Book檯食飯Book房過夜,但事實上又唔係個個有女,就算有女都唔一定可以一齊過架嘛,咁點算呢?好在呢個世界仲有高科技!話說早排英國BBC就製作咗一個介紹「虛擬技術(VR)」用於性愛嘅節目,當中有兩件產品就非常值得介紹比大家。

第一就係由Real Doll出品嘅超像真性愛公仔。同之前介紹過性愛公仔(注意,唔係吹氣公仔)一樣,Real Doll都標榜整個公仔由頭到腳各個部位都可以供你自由設定,當中包括膚色、唇色、指甲色、髮形等等,以至性器嘅形狀、乳頭嘅大小、陰毛嘅濃密程度等等。最平嘅大約由5700美金(大約45000HKD)起。不過性愛公仔就唔係啲咩新鮮嘢(間公司都開咗十幾年啦),而Real Doll亦相當與時並進,推出有人工智能嘅機械玩偶。用家只需要用手機程式就可以同公仔互動、交談,而且仲可以設定佢嘅性格,你想佢做純情少女又得,你想佢做淫語痴女都得!再配合埋VR技術,你基本上就係擁有一個唔使食唔使瞓仲唔會煩你嘅女友!仲唔係毒L福陰?

圖片:Realdoll


另一邊廂,如果你有女友,但係又唔知因為咩原因而冇辦法一齊過情人節,而你又好想享受一下兩個一齊恩愛嘅時光,咁以下呢對由KIIRO出嘅互動性玩具就非常啱你啦。講到明係「一對」,首先你就要有哂男用版「Onyx」同女用版「Pearl」,簡單啲講就即係飛機杯同震震棒。分開黎用嘅時候,佢哋同一般嘅飛機杯同震震棒都係大同小異。真正威猛之處,就係在於兩件產品都可以用藍芽連落電腦,再經KIIRO自家平台連接去另一件產品,然後重點黎啦--兩者可以互相控制!

女用版「Pearl」上面總共有十個感應環,可以控制男用版「Onyx」入面嘅十個收縮環;而男用版表面上亦有可以控制女用版震動強度同頻率嘅觸控板!換言之就係當你同女友人手一個嘅時候,就可以黎一場反映真實嘅虛擬性愛!睇完都唔知係咩呢?但係又好想試呢係咪呢!



而且價錢唔算好貴架咋!「Onyx」售價為249美金,即係大約2000港紙左右;「Pearl」就再平啲只需149美金(大約1200HKD)。如果真係可以為下半身謀福祉,其實一個好抵嘅投資黎架!


BBC 《The Virtual Reality Virgin

Realdoll

KIIRO


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022