{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Sep 2016
自己個名係由父母起,冇得話事都好理所當然,起著個好聽又有意思嘅靚名跟你一世,當然會好開心,但如果自己個名勁普通,都唔使覺得冇特色而失落,因為有部分人嘅成長過程中,會因為自己個名太特別而感到勁尷尬,分分鐘仲灰過撞名!


要同人解釋自己個名
通常啲人見你個名好特別,都會問︰「點解會改呢個名?係咪跟族譜?」但其實好多時都冇得解,多數係父母心血來潮……另外有時父母會用好少用嘅字幫自己改名,都要用一解釋一輪究竟個字係點讀。


講個名都好多話題
可以引起話題其實係好事,傾下有冇可能撞名,係咪好多人唔識讀等等,但對當事人少不免有啲尷尬,心諗︰唔好再討論我個名啦,講其他啦……


口頭登記姓名會好麻煩
有時唔係下下有紙筆畀你寫個名畀人,好多時都需要口頭登記,但個名太特別嘅時候,莫講對方load唔到你個名係點,連聽都未聽過個字又點登記,變相要你慢慢同佢講你個名係點寫先登記到……


上網一搵就搵中
唔少人都有偷偷上網search自己個名嘅癖好,如果你個名好common,上網一搵,可能會遇到好多同名同姓嘅人,可以八下其他相同名字嘅人究竟係點。但個名太特別,就唔會有撞名可能,上網一搵就搵到,畀人起底都特別容易。


羨慕其他人嘅名好普通
當自己個名太特別,唔好意思講出口時,就會好羨慕其他人個名平平凡凡……


Mean娜自己個名都好特別,以上情況都中過唔少,細個都有唔喜歡自己個名嘅時候,不過長大咗之後,就知其實自己個名好好,而且講過一次大家就會記得我個名,都算方便又快捷,科科。


https://curazy.com/archives/136920

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022