{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2016
睇開AV嘅巴打一定認得AV名勝——「那個泳池」,但其實除咗「那個泳池」之外,AV界大把場景老是常出現,唔信?拉落啲睇下啦!


嗱嗱嗱!呢間便利店有冇啲熟口熟面呢?時間停止用過架呢?學生妹偷竊用過架呢?野外露出用過架呢?畀多幾張劇照你睇,咪扮睇唔明呀~




原來呢間熟口熟面嘅便利店唔係堅‧便利店,而係搭出嚟嘅攝影棚!

最近知名AV男優清水健(しみけん)就喺Twitter同大家開心Share其實除咗「那個泳池」,仲有「那個便利商店」,就咁睇真係同普通便利店冇分別,就算佢有「無關人員禁止進入」嘅告示,應該都冇人Sense到係咩事。


唔只門面似層層,就連店內都同真正嘅便利店分別不大,唔知情可能就會衝咗入去買嘢食。




仲有便利店內嘅休息室都好熟口面,係咪成日見到店長同學生妹講數嘅地方呢?

其實「那個便利店」攝影棚係位於東京板橋區一棟名為「環七マルチスタジオ」嘅Building內,連埋地下樓層一共有6層,全部都係AV拍攝用嘅地方。


地下1樓係酒吧。


而1樓就係「那個便利店」。


2樓係辦公室場景,咦~真係有啲熟口面喎!


3樓係西式房間。


4樓係日式房間,我印象中老爺同新抱仔好似成日喺度摸身摸勢……


而頂樓就伙天台。


強烈要求北村同健一郎下次要去呢度攞景拍嘢囉!

https://twitter.com/avshimiken/status/784968467833196544

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022