{ SKIP }
文:MenClub 胡說  圖:互聯網
POSTED ON 01 Aug 2014
日本網絡近期出現一份超級筍工:女性限定、日薪由100,000日圓至200,000日圓(折合約7,610至15.221港元),應徵者上班時需穿著泳裝或內衣。不過,呢份工唔係請泳衣/內衣model,亦唔係令人想入非非嘅行業,只係要求識得摔角及格鬥技。



話說最近日本綜藝節目《*給与明細2》 中,報導當地就有份咁嘅工,呢個節目嘅就搵咗寫真女優川奈ゆう出馬,做「無間道」去應徵,睇下搞乜傢伙。點知去到就要即場受訓,學習基本格鬥技,重教埋佢點樣好Sexy咁去打人。



查清楚,原來間公司專門拍攝以被虐狂為主題嘅電影,唔怪得要人著得咁性感、又要人學埋格鬥技啦。不過,唔好以為佢地拍四仔,因為全程除咗坐係個矇面男上面,大大巴車落去「賤人」之外,其他都只係著得好Sexy對人拳打腳踢。呢味嘢,我真係唔識欣賞。

《給与明細2》影片:
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022