{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 28 May 2017

討論區有人大爆ig一大堆ptgf名單,全城瘋狂,人人自危,有人說搵食啫犯法呀,呢個世界有雞先定有雞蟲先,真係上帝都未必知,有供就有求,何況冇雞蟲又邊得嚟咁多雞?



性工作者辛酸不足為外人道,自食其力,努力生活,本來就值得尊敬,如今ptgf

事件越演越烈,倒不是性工作者這份職業的問題,而是很多男人投訴這些所謂的part time girlfriend,閒閒地收人一千幾百,只陪吃飯看戲逛街唱K,莫講話好多都冇得上床,就連想攬想錫對方都要睇心情,睇你個樣O唔OK,說她們是性工作者,是侮辱了性工作者,因為她們搵笨兼唔值……

有人怪責ptgf又要做雞又要戴頭盔,寫一堆千字文解釋自己身世,替自己行為漂白,當事人也忍不住反擊,大罵這些道德撚好管閒事,甚至爆出客人名單,同歸於盡……



問題也許在於,如果這些ptfg的男友一直被蒙在鼓裡,女朋友一直在自己面前裝清純裝乖巧,呢樣唔畀果樣唔肯,話咩等第時結咗婚先,但原來暗地裡一直接客,你一直付出卻一直被當傻仔,作為男人,應該都會很震撼很受傷,完全無法接受的吧?

所謂ptgf,說穿了根本就是自欺欺人,掩耳盜鈴的行為。它一方面讓未行出那一步,未敢直接叫雞的男人熱身熟習的前戲,另一方面讓那些未去到瞓身做雞,青春可人,仍能揀客話事的女生同樣熱身熟習的前戲……

在我看來,所謂投訴或者值不值都是多餘的,如果你認為上門一樓一按鐘仔服務好又平又抵就直接光顧好了,有什麼好怪責的呢?ptfg又不是地鐵,焗加唔減一間獨大,唔搭冇其他Metro選擇,又想減輕叫雞罪疚又想有拍拖感覺,人家不收你錢免費陪飲陪食陪瞓,仲畀你拍埋片,再幫你事後報告校對埋有冇錯別字好冇?




作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人













近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024