{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Apr 2018
講起《Playboy》女郎,好多人可能會直覺地覺得佢只係樣靚身材正,有甚者更可能覺得佢哋「波大無腦」,揀另一半都係靚仔大隻有錢就得。嗱我唔能夠排除可能有好一部嘅女仔係咁,但絕對唔係所有,事關《Playboy》曾經出過一個Jessica Ashley!

Jessica Ashley係《Playboy》2014年六月嘅跨頁女郎,佢回憶指當時係透過Facebook收到《Playboy》嘅邀請,於是由密西根州飛去加州拍攝,當日更加係佢首次全裸上陣。好在事後坊間評價甚好,佢亦正式踏上模特兒之路。講到佢最鍾意嘅男人,佢就話一定要識欣賞Henry Miller嘅著作(20世紀美國重要作家,仔細地描寫性愛場面是其特色之一),仲話如果個男人唔能夠同佢一齊睇Miller嘅書,佢根本就唔會同個男人一齊喎!證明佢唔單止要男人有返啲文學根底,更加要有個樂而不淫嘅思想。

不過計我話最難嘅唔係要睇書,而係要面對住Jessica呢個靚女、呢副身材、睇啲仔細描寫性愛嘅文字,都仲要專心睇到書嗰下難。我自問就做唔到啦。
missjessicaash on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024