{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Mar 2018
踏入3月天氣開始回暖,大家又係咪蠢蠢欲動想重新開始各式各類戶外運動呢?如果係就係先熱下身啦,例如睇下澳洲美女Isabelle啲相咁,佢嗰股活力真係撲面而來呀!

Isabelle Mathers今年19歲,喺IG上自稱為「澳洲沙灘寶貝」,而佢個IG又的確係充滿住佢嘅各式各樣比堅尼照,都算名符其實。而且同時身為模特兒嘅Isabelle身形頗為纖瘦,但就一身唔係個個女仔都Carry到嘅健康膚色,同腹間嘅肌肉線條就令佢毫無弱質纖纖嘅感覺,反而充滿活力,真係睇到人哋好想同佢一齊做運動呀!

如果你都鍾意呢類型女仔,咁就快啲去Follow佢IG啦!順帶一提今日(3月3日)就係佢生日,如果我去同佢講生日快樂,唔知會唔會得到佢嘅回覆呢?
isabellemathersx on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024