{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Apr 2018
香港男仔素來都「偏見」香港女仔冇身材,又成日以為外國女仔就一定係高頭大馬、曲線撩人,但其實外國女仔身材唔一定好,冇咩曲線嘅女仔亦唔一定唔吸引——唔信你睇下Taylor Bryant!

Taylor係美國一位模特兒,雖然我搵唔到佢有咩特別工作或者曾經登上邊本知名雜誌,但就係咁睇佢個Instagram你一樣可以睇得好開心。網上資料顯示Taylor嘅上圍「只有」32B,數字上就就冇咩睇頭,但佢有非常典型嘅美人五官,加上身高5尺9吋極好比例,腰間有性感馬甲線,背後嘅Pat Pat性感緊緻,就算上圍「平平無奇」都係會令人睇得賞心悅目!

其實「靚」就冇一個恆定嘅標準,每個女仔亦有自己嘅吸引之處,冇身材亦可以有亮點,係睇你識唔識欣賞嘅啫。
_taylorbryant on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024