{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 May 2018
OKOK,先講清楚,呢條「陰溝」並唔係平時大家講開會「翻船」嗰條黎;而佢嘅實際位置其實又唔喺兩腿之間嘅「陰」影部位。不過有樣嘢冇呃你,就係佢好有可能成為乳溝之外,女性們著泳衣時嘅性感賣點之一。至於究竟咩係「陰溝」,我唔直接答你,我用圖答你。

Btw, 唔一定要著泳衣先可以露到「陰溝」
「陰溝」英名係「Hip Cleavage」,直譯應該係「股溝」,但為免同Pat Pat兩團肉夾出黎嗰條溝混淆,所以我大膽譯做陰溝。有趣嘅係嚴格上佢甚至唔係一條溝,而係講緊女性穿上近年流行嘅極高釵嘅女性泳褲後,露出嘅左右兩舊盤骨——冇錯,呢條「溝」係兩舊骨黎。雖然話女性嘅盤骨唔係成日被人見到,但往年流行嘅極低腰泳衣一樣露出同一個位置啦,其實有咩特別呢?

不過點都好,既然泳衣有新潮流,就代表可能有更多美女會著泳衣,最大受益者都係用眼睛消暑嘅男士們,所以我哋冇咩資格講啲咩,乖乖地睇啦。
Page Six
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024