{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jun 2018
唔知係咪因為「妻不如妾、妾不如偷」,好多男人都對人哋嘅女朋友或者太太非常「感興趣」,甚至有人會覺得啲女仔單身嗰陣冇咩吸引力,但一結婚就突然好吸引。不過以上嘅說法都唔能夠套用於以下介紹嘅呢位莫斯科人妻身上,因為佢本身就好正!

根據喺「俄羅斯版Facebook」VK上面嘅個人資料,呢位Disha Shemetova係一名居住於莫斯科嘅已婚人妻,而睇佢啲相你亦會發現佢係一位裸體模特兒,有成一萬個Followers咁多。雖然佢個樣喺美女如雲嘅俄羅斯當中就唔算好突出,但佢嘅身形曲線就相當吸引,真係令人好想深入了解下佢——但我其實更想深入了解一下佢老公,究竟老婆係一名裸體模特兒嘅話,日子會係點樣過呢?

Disha Shemetova on VK
雖然話日本寫真偶像們賣嘅主要都係性感,但唔少人都會用「清純」去包裝呢份性感,營造出「乖乖女性感畀你睇」嘅反差感。而當中有幾多個人係「真清純」呢,相信大家都會心中打個問號。但如果係今晚要介紹呢位「椿野ゆ ...
girls
【深夜】一脫成名 清純乖乖理科女「椿野ゆうこ」
29 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024