{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Jul 2018
講起「巴迪斯達(Baptista)」呢個名,有返咁上下球齡嘅足球迷應該會諗起來自巴西,曾經效力西維爾、皇家馬德里同阿仙奴等歐洲勁旅嘅Júlio Baptista。咁佢依家去咗邊?大概都冇咩人會關心(2016年被美職球隊奧拉多城拒絕續約後冇班落),但以下呢位來自委內瑞拉嘅「巴迪斯達」,大家就應該好「關心」啦!

「關心」者,關注佢個心口也!因為呢位Daniela Baptista係委內瑞拉一名知名網紅,喺IG有高達240萬Followers。嗱講真呢,Daniela個樣就真係唔係話國色天香架啦,影相嘅技巧仲差過唔少港女,但佢嘅身材就真係相當肉感,而且不時穿著性感泳衣、內衣拍照Post上網,對男Fans黎講已經好夠架啦!
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024