{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Sep 2018
泰國菜、泰國按摩、泰國美女大家就熟,但講起泰國歌,你識唱「漏奶乜撚關係 我批要批你個波」已經好叻仔——同時代表你有返咁上下年紀——更加唔好講泰國歌手。但以下呢位Beer Passaranan,就絕對飲得杯落!

Beer係泰國網上有名嘅歌手,曾經參加「泰國好聲音」,亦有出過兩隻單曲,網上亦有好多佢嘅翻唱作品,甜美聲音就算你一隻字都聽唔明白都一樣聽得舒服,同時憑佢同樣甜美嘅樣貌、同幪面超人主題曲頭兩個字一樣嘅身材,成為泰國十大網絡紅人之一!就算你唔聽泰文歌,淨係睇佢啲相都一樣開心架!

beerpassaranan on Instragram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024