{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Aug 2018
大家近排睇電視,有冇見到一個飲品廣告入面有幾個著住比堅尼嘅女仔喺沙灘彈下彈下跳彈床呢?個廣告係就係好養眼,但硬係睇唔清啲女仔係咩,好似入面著翠綠色比堅尼,跳得特別有動感嗰個女仔究竟係咩人黎呢?原來佢係日本妹黎架!

佢就係喺香港小有名氣嘅「京佳」!京佳係日本女團《夢見青春團》嘅成員,同時係日本新晉寫真女星,今年只係得18歲,甜美樣貌加上可愛虎牙亦的確一如18歲小妹妹,但奇就奇在身材非常成熟,據報上圍有成36F,仲出過兩本寫真集,唔怪得跳彈床跳得咁有睇頭啦!

至於廣告中入面另外三位比堅尼女仔,其實都係京佳嘅團員,分別係無瀬有希、山口羽音、山下彩耶,其中山口羽音更有「幼年版小嶋陽菜」之稱(佢咁講我咁寫啦下),似乎都係潛力股!

如果大家睇完啲相好鍾意佢哋呢,咁就可以留意下月中舉行嘅美食博覽會,因為佢都會出席舉行見面會架——講開點解美女偶像嘅見面會要喺美食博覽到搞呢Hea?

kyouka_1202 on Instagram

hanon_0_7 on Twitter

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024