{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 13 Aug 2018
俗語有云,男人四十一支花,女人四十爛茶渣,以往大家硬係覺得女人去到一定年齡就要嫁人生仔,一方面係因為「有仔襯嫩生」,二來亦因為去到四十嘅女人「年老色衰」,再唔嫁就冇人要。不過隨住科技進步、美容技術嘅改善,好多年近四十嘅女星到依家都仲係非常吸引。今日就同大家數一數其中六位「年近四十都未結婚,但依然飲得杯落嘅女藝人!」

1. 陳喬恩

以台灣偶像劇出道,曾經組成過女團《七朵花》,拍下《王子變青蛙》、《命中注定我愛你》等知名劇集。近年轉戰中國大陸,2013年憑《笑傲江湖》中東方不敗一角驚豔兩岸。黎緊都仲有套同「宇宙最強」合演嘅《大師兄》,喺入面做老師呀,真係好想畀佢瘋狂留堂!

陳喬恩今年原來已經39歲,雖然近年不停傳出結婚消息,但似乎都係只聞樓梯響。其實睇佢外貌真係唔似就係四十,而且陳喬恩出名身材好,呢杯絕對飲得落!

2. 秦嵐

OK我知你班麻甩佬未必知「秦嵐」係邊個,但如果你去問你女朋友、老婆、甚至阿媽,佢就會答到你秦嵐即係近日大熱劇集《延禧攻略》入面嘅「富察皇后」。17歲在中國參加模特兒比賽獲獎出道,2003年被選上喺《環珠格格3》中擔任陳知畫一角,到《延禧攻略》中飾演善良討好嘅皇后,唔覺唔覺秦嵐已經37歲,但你睇佢平時啲相都係少女一樣,呃得下人架!

3. 余詩曼

講起秦嵐,冇理由唔講同樣有份做《延》嘅香港代表佘詩曼。同大家講個故事,文青以前識得一個朋友,因為工作需要經常要出入大台,撞口撞面都係啲花旦小生,咁我哋就問佢咁多個女藝員邊個最正?佢二話不說就話「佘詩曼!」原因?夠嬌嗲!我未有幸見到阿佘本人,但已經43歲嘅佢又的確係保養得宜!

4. 劉心悠

傳說中香港女藝人被稱「BB」嘅始祖,生於台灣,2005年憑《大嫂》出道,十幾年黎個樣同廣東話水平一樣冇變!早排幫大台拍宮廷劇,同「娜姐」周秀娜一齊撐起成套劇嘅顏值,37歲?只係個數字黎啫!

5. 林志玲

「志玲」姐姐嘅吸引力,相信大家過去十幾年都有非常貼身嘅體會,曾經係瘋魔中港台嘅女神級人馬,就算就黎「四十有四」都依然高貴幽雅。咩都唔使講,淨係當你做嘢做到好攰,志玲姐姐用佢把甜聲同你講「加油好嗎?」,你個頭唔即刻彈起呀?

6. 胡琳

嗱呢個真係私心想介紹。第一,佢唱歌真係好聽;第二佢對腳真係好靚,第三;以佢嘅才華,佢絕對值得更多人注意佢!

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024