{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Aug 2018
講到近排最多人談論嘅動畫,一定係要中二有中二要打鬥有打鬥要科普有科普嘅《工作細胞》。你話如果硬要挑剔呢套動畫有咩不足,就係靚女不足,畢竟血小板只能稱得上係可愛,亦唔係個個都對蘿莉有興趣。但《工作細胞》嘅姊妹作,以不健康身體為背景嘅《工作細胞Black》就唔同講法,主角之一「白血球姐」樣靚身材正,連Cosplay佢嘅人都相當吸引!

中國Cosplayer「棗糕-下野病棄療」早前就親身去到日本夏季Comic Market (C94),以白血球姐姐嘅造形亮相,咩都唔睇淨係睇套衫同個心口嘅起伏,還原度都可謂非常高。而且喺呢啲大型活動嘅相通常都唔會點大執,由此可見「棗糕」本身都係一名靚女黎!唔信?畀多幾張相你做證!

棗糕-下野病棄療 on Weibo

natsume0v0 on Twitter

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024