{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Nov 2018
幻想最吸引嘅地方,就係佢「似係」現實生活但又「唔係」現實生活,既唔會離地到自己都唔信,但又脫離現實中嘅一切煩惱——所以你就知道點解男人咁鍾意FF啲生活常見嘅職業。而作為一個打工仔,呢個世界仲有啲咩職業比起OL更適合大家FF?以下就為大家介紹一名日本IT界OL!

呢位OL叫「林ゆめ」,唔好睇佢姓林就以為佢係中國人,人哋個「林」字係讀Hayashi,真係日文黎。林ゆめ係近來人氣急促上升嘅寫真女星,身高168cm,腰圍21寸仲要有腹肌,下有長腿嘅同時上圍都又有F Cup,外貌身材都挑唔出啲咩毛病。幕前嘅佢係賽車女郎出身,加入咗賽車女郎嘅偶像團體,再以水著登上各大少年雜誌,然後進軍電視節目,係非常典型嘅發展路線。但令我好好奇嘅就係佢嘅IG同網上資料都話佢有份正職,就係喺IT公司做一個普通OL——先唔好理佢係咪啲咩「人物設定」,就當你真係做OL,但你呢個樣呢副身材,你有可能係「普通OL」咩?你有冇諗過你啲男同事每日過得幾辛苦呀?

___yuume.18 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024