{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Nov 2014
大家記唔記得我早兩個星期同大家報導過,美國名媛兼話題人物Kim Kadashian為Pager Magazine拍的「後騎樓」封面照?



話說呢個充滿話題性嘅人物拍咗一個咁有話題性嘅封面,立時就惹來不少惡搞作,例如:





但亦都唔係每一個人都對呢件事咁反感。例如一眾英國劍橋大學嘅學生們就唔知係咪讀書壓力太大,於是爭相仿傚呢個「露股」風潮,而且仲放上網等人投票選出劍橋校園的「年度蘿柚」添!












我個人認為係冠軍得主係呢個,同埋唔使問,呢個係男人蘿柚黎。



[紅太陽Mode: On]

所以你話啲民主國家幾咁墜落,民主啦!民主咪搞成咁囉!啲老豆老母咁辛苦供佢哋讀劍橋,食飽飯冇屎屙又冇得佔中就走去露個蘿柚比人睇喎!讀到劍橋都冇智識嘅!人露蘿柚佢又露蘿柚!人哋Kim Kadashian,有露前面架嘛!


唉依家啲大學生真係!冇啲獨立思考嘅!



日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024