{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Dec 2018
對男人黎講,點樣嘅女仔先算係吸引?當然要樣靚身材正!但你有冇發現只要樣靚,就算冇咩身材嘅女仔其實都依然吃香,但反過黎如果係生得醜樣,就算身材再好大家都只會勉為其難「咁矇頭入閘囉」,可見樣對於引起男生興趣係好重要。換個角度睇,即係如果你唔睇樣嘅話,你就可能會發現呢個世界有更多吸引嘅女仔!

其實講咁多嘢,都只係想大家留意一下呢個名為「cnl0716」嘅Instagram,呢位相信係來自台灣嘅女仔靚唔靚我真係唔知,因為佢全部相都冇露出個樣,但相反嘅其他嘢就露得好多,而且成功營造出一種不經意嘅誘惑,就好似佢同你一齊生活,用心用力提醒你繁衍後代係動物的生存目的咁!之於佢個樣靚唔靚?咁悠閒嘅生活係咪貴婦(或被包)?實際年齡係幾多歲?呢啲問題重要咩?

cnl0716 on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024