{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jan 2019
上年今日,越南U23足球代表隊擊敗卡塔爾,歷史性打入U23亞洲杯決賽,雖然最後都只得亞軍,但已經係國家級大事,一班球員亦成為國家英雄,亦吸引到好多Fans入場支持。而喺上年8月,就有位著住低胸露腰衫配短裙嘅美女入場支持,被傳媒拍到後火速爆紅!佢就係今日要介紹嘅Thuy Tienn!

話說8月嘅時候越南U23於友誼賽對上巴勒斯坦U23,Thuy Tienn作為觀眾入場支持,或者係因為佢皮膚太白太搶眼,又或者係佢露腳露腰露心口夠搏命,所以吸引傳媒及網民注意,佢亦火速成為越南嘅冒起之星,根據佢IG上嘅自我介紹佢依家就係演員加歌手。Thuy Tienn話成名之後大家都對佢嘅「Round 1」 (越南文:vòng 1) 同「Round 3」(越南文:vòng 3),即係胸同Pat Pat好有興趣,因為大家懷疑佢係後天加功嘅。Thuy Tienn喺個訪問到就曾經講過,話佢身材咁好都係因為靠做Gym,FB上亦真係有佢努力做運動嘅片段,似乎都真係關運動事嘅——佢咁講我就咁聽啦下。

thuytienn0801 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024