{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Jan 2019
或者係因為通常好年輕就出道,日本偶像經常提到「成長」,話帶望同啲Fans一齊長大之類。係咪每一個偶像都有長大我就唔敢妄下判斷,但跟據「ぷにたん」喺IG上嘅自我介紹,佢就一定係個「長大」咗嘅偶像,而且長大得相當顯眼添!

「ぷにたん」係日本偶像團體「キャンディランド教団の女神」嘅成員,注意冇「之一」,因為呢個「團」係得佢一個人嘅啫(你當係個好奇怪嘅藝名咁啦)。而佢同時仲有另一個身份,就係新人水著寫真女優,上年12月先推出第一隻寫真DVD,盡情展示白滑肉地身材,而佢嘅37吋上圍亦係佢自稱「長大咗」嘅地方。唔知今年22歲嘅佢會唔會仲「長大緊」呢?過多兩年會唔會更有睇頭呢?咁大家就要著返好條褲、放長雙眼睇落去啦!

punitan0624 on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024