{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Apr 2019
讀小學嘅時候除咗測驗考試,最怕就係健康檢查同牙科保健。前者係因為唔知逢雙數定單數年就要比醫生檢查JJ,後者就係因為…睇牙囉!你依家都怕啦!但其實想要啲學生唔怕好簡單架咋,只要你搵個好似Gabriella Ellyse咁嘅護士,就算你剝哂我啲牙我都唔怕!

Gabriella出身於美國加州一個叫Agoura Hills嘅小區,喺成為網紅之前其實喺一間兒科牙醫診所都工作 (實際上係咪護士唔肯定,但咁諗成件事好Feel啲嘛),但就因為工作太困身冇得去旅行同見屋企人,所以就決定轉做Part Time,其他時間唔剝牙就轉為剝衫(但冇剝哂,可惜)。反正就係由2017年開始經營自己嘅IG,到今時今日已經有過百萬Followers,當中最吸引人嘅當然係佢嘅葫蘆身形,加上佢唔係比堅尼就飛哂釘(真係釘)咁,仲有幾個收費頁面提供更「私人」嘅內容,你話有咩可能唔受歡迎啦?

gabriella.ellyse on Instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024