{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Apr 2019
台妹,喺香港男人心目中大概係全世界最靚最正嘅異性族群,哪怕佢其實唔係好靚,但只要係台灣出品我哋都會望多兩眼。但或者就係因為台灣靚女太多,所以有好多其實幾靚嘅大家都會錯過咗!

好似呢位「筱筱」咁,雖然身材唔見得有幾豐滿,氣質亦唔係要將你榨乾榨淨嘅殺氣,但就勝在夠可愛、夠清純,充滿中學校花夢想情人嘅味道,尤其係佢笑起上黎真係甜到人哋全身都軟哂——Well可能有某個小部份都仲係硬嘅——但Anyway,呢個咁高質嘅美女竟然喺Facebook同Instagram都係得幾千人Follow,實在係講唔過去!所以大家快啲去Follow下佢,唔係佢唔玩你就冇得睇架啦!

xiaoxiao_0405 on Instagram

xiaoxiao0405 on Facebook

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024