{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 May 2019
大家睇我介紹女仔,或者會留意到我好少用啲咩「瘦底大波」、「童顏巨乳」呢啲字,主要原因除咗因為我覺得呢啲字眼太老土,更重要係佢咁直接,真係唔係個個女仔受得起,所以就要小心啲用。但講就咁講,我近排就發現自己小心到有個女仔明明受得起「童顏巨乳」四隻字,而且好出名,但我竟然冇寫過!

講緊嘅就係青山ひかる(青山光)!呢位出道已經好幾年嘅日本寫真女優絕對就係童顏巨乳嘅人辦!雖然佢個樣睇落可能有少少怪,但正面啲睇你都可以話佢好似隻貓——當然如果你望佢嘅正面更大嘅可能係被佢胸前兩團肉深深吸住視線不能自拔。亦正正係因為佢咁有特色,所以呢幾年已經成為一線水著女星,依家先黎介紹其實都真係有啲遲,但有心(口)唔怕遲嘛,你哋會原諒我嘅!

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024