{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 May 2019
我知好多男士都唔太喜歡TB (Tomboy),一來佢哋有可能同大家「爭飯食」而且食親都係「靚飯」,二來就係唔少TB其實都係靚女,但男性化打扮就完全「浪費」咗佢嘅。但正正就係因為佢哋係靚女,所以如果佢哋變返女性打扮,其實都係令人心曠神怡嘅靚女黎架!

好似呢位出身自美國德州嘅Emilee Ann Miller咁,佢細個嗰嘅時候其實都係一個「男人婆」,但8歲嘅時候爸爸因病去世,間接促使佢13歲就去咗做模特兒,慢慢發展到依家嘅地步,亦由當年嘅「男人婆」長成依家呢個能夠登上《Playboy》、鬼咁性感嘅靚女!所以女仔呢家嘢,真係要放長雙眼去睇架!

emileeannmiller on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024