{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Jul 2019
以前啲靚女想運用自己嘅長處(即係靚)謀生,最有效嘅方法就係拍戲、拍劇,但隨住網絡興起,好多靚女都可以用其他方法引起大家注意,好似呢位來自台灣嘅Youtuber「俊妹」咁就係好例子啦!

嚴格上俊妹其實唔係一個Youtuber,因為個Youtube頻道其實係佢阿哥「大可俊」開立,而俊妹一開始只係客串出現,但或者係因為妹妹太可愛,所以該條只有17秒嘅超短片竟然成為成個Channel觀看次數第二多,所以阿哥就不停搵阿妹一齊拍片。而你睇下俊妹個IG就唔難明點解咁多人為咗佢去睇片,一頭清爽短髮嘅佢眼大大、下巴尖尖,但個臉豬又有肉,真係睇到都想搣下佢。近排佢喺IG幫個內衣品牌宣傳時更加大Show身材,證明無論外在「內」在都係咁可愛!你話點可以唔支持下佢呀?

ju_saviiiii on Instagram
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024