{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 Jul 2019
一個行業甚至一個社會要一直發展落去,靠嘅就係前人建設,後人突破,如果一直都只係由前人主導,個發展就會固步自封、青黃不接——你睇依家嘅香港電影就係咁嘅情況,無論佢做戲幾叻都好,你有幾可見過一個廿歲頭嘅新人可以擔正做主角?但美國演員Caylee Cowan就有呢啲機會,而我估計佢嘅機會仲陸續有黎添!

美國加州出世嘅Caylee今年只有21歲,但就已經係今年四月於美國上映嘅《Sunrise in Heaven》嘅女主角,而佢本身亦係一個模特兒,曾經登上多本美國雜誌。不過未睇過佢部戲同啲雜誌都唔緊要,因為你睇佢個Instagram一樣可以理解到佢有幾正!一副豐唇性感誘人、玲瓏身材凹凸有致,更重要嘅係佢啲相仲好大方!相信只要有機會嘅話,佢嘅演藝事業絕對可以再進一步!

cayleecowan on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024