{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Jul 2019
俄羅斯多靚女大家都知,但你又知唔知道喺俄羅斯人眼中嘅「最美女人」會喺咩樣?係咪真係靚到Dump一聲?俄羅斯版《Maxim》每年都會舉行Top100美女選舉,其中頭100名係由讀者網民投票而成,當中排榜首嘅就係呢位「Maria Liman」,某程度上就反映咗佢哋嘅口味?

Maria Liman喺Instagram上自稱係一個模特兒加演員(我冇深究佢係咩「演員」呀下),據報今年26歲。其實佢上年(2018)已經有參加同一個選舉,更加成為最後十名,今年再接再勵就成為網民票選第一。值得一提嘅選舉投票方法為隨機抽出兩位參加者,投票者要選出邊個正啲,勝出者有一分,落敗者扣一分,而喺呢個機制下Maria Liman嘅「勝率」高達73%,睇黎俄羅斯人真係相當鍾意佢呢Type女仔——係咪代表其他女仔喺俄羅斯冇咁吃香呢?咁又不妨黎香港發展下呀!

liman_maria on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024