{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Oct 2020

身為足球王國嘅巴西,多好波之一大家都知,而睇咗我為大家介紹咁多次巴西女仔,大家應該都知好波並唔係巴西男仔嘅專利。好似呢位「Raphabonas」咁,大家一睇就知佢好波!

圖片:Raphabonas by Instagram

就黎19歲嘅「Raphabonas」全名「Raphaella Bonaldi Sobral」,係巴西一位知名網紅,由其近年Followers人數累累上升,依家已經有超過60萬人Follow。而且由於巴西位處南半球,我哋有啲秋意,就代表佢哋進入夏天,所以擁有一頭金髮嘅Raphabonast近期嘅相都非常清涼,而佢又好似特別鍾意著幼帶背心,真係令人搶心佢膊頭會唔會界到損哂呀!

圖片:Raphabonas by Instagram

Raphabonas by Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024