{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Feb 2015
有人話一個成功男人,背後都仲會有個女人。但計我話一個成功嘅男人,就係要搵到個本身就好成功嘅女人!又靚又叻又後生仲有間自己嘅公司就Perfecto!你問喺邊搵啲咁嘅女?等我為大家介紹,年僅17歲的高中生CEO,椎木里佳同學!!





係咪好…等陣,等我抹返啲口水先…係咪好Sweet好Pure好True好初戀呢!桂木里佳同學係97年出世,即係今年啱啱17歲,但就已經擁有一間名為「AMF株式會社」的公司,辦公室設係六本木站隔離嘅「六本木山北塔」。

「AMF」其實係「Appreciation (欣賞)」、「Modesty (謙虛)」同「Full Power (全力)」嘅縮寫。佢話係因為自己年紀小,所以要用以上嘅態度黎做人喎!之於業務方面就係製作針對年輕人嘅網絡節目…咦咁咪同本文青係同行?呢啲唔通就係緣份?一定係,除非唔係!里佳醬我黎啦!!!


宜喜



宜嗔



宜和服


宜健康性感






不過公司網頁寫話資本只係得45萬Yen,即係三萬銀港紙唔夠,分分鐘仲少錢過香港啲IG店,點解會租得起「六本木山北塔」做Office呢?

好簡單,因為佢都係「成功需父幹」囉!佢老豆椎木隆太乃係製作動畫嘅日本上市公司,「DLE株式會社」嘅會長,坐擁接近9億Yen(約5800萬港元)嘅資產。雖然就冇講明老豆係咪有幫手,但你話冇我又唔係好信囉!









但唔緊要架Uncle!我娶咗你個女,大家咪一家人,你咪又係我老豆!「父幹」我冇啫,「外父幹」我OK架!

http://amf.tokyo.jp/

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024