{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Oct 2020

大家有冇發覺近年多咗好多女仔玩海上活動?船P呢啲唔計,淨係潛水同Wake Surf,呢幾年幾乎所有女仔 (尤其係啲網紅) 都要去玩下。不過講真,當中有幾多人係真心鍾意出海,又有幾多人係附庸風雅,大家心中都應該有個大概,但以下要為大家介紹嘅呢位「Choco」就一定係真心鍾意大海!

圖片:chiang.1993 on Instagram

來自台灣嘅Choco係一名自由潛水教練,亦即係佢會教你唔用任何呼吸裝備暢遊大海之中。或者係因為佢經常都要喺水中活動,所以佢唔單有一身植為健康嘅膚色,更有一副點睇都冇瑕疵、充滿彈力嘅身材。佢喺IG都話,之前做過好多運動都練唔出呢個身型,就係因為個個星期去潛水先所以先有呢個成果。而我相信如果大家有機會跟佢學都一定好快學得識潛水——唔學快啲追上去睇少好多嘢架嘛大佬呀!潛!同我潛落去!

圖片:chiang.1993 on Instagram

chiang.1993 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024