{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 24 Apr 2015

愛情關係上,好多時都係男人做主動,女人做被動。事實上,女人唔係真係乜都唔做,而係陰啲陰啲引領男士。

睇戲都有講,當男士送女士回家,女士對佢有興趣,想有下文的話,就會邀請對方入屋飲杯咖啡。事實上,除咗飲咖啡,仲有好多暗示,表示女性對你有好感。

1.同你傾私人話題
當女性同你談及自己的私事,就說明佢已經喜歡上你,想你了解佢更多。

2.不介意「間接接吻」
事實上好多女性都排斥同不喜歡的男性間接接吻。所以一齊用餐時,女性如果可以同你共用餐具,或者共享同一碟食物,就暗示佢對你都有好感。

3.半夜打來傾電話粥
半夜想同你傾偈就係喜歡你的最好證據,所以只要做個好聽眾,你同佢之間的關係就會更進一步。

4.身體接觸的次數增加
好多女性對男性有好感時,都會自然接觸男性身體以示親近。

5.向男性撒嬌
因為想依賴男性,所以就會任性撒嬌,都係女性用來表達好感的一個方法。

6.只向你展現自己柔弱一面
特別係一般比較逞強的女性,如果佢對你盡現柔弱一面,即係表示你喺佢心目中地位非常特別。


雖然話日本寫真偶像們賣嘅主要都係性感,但唔少人都會用「清純」去包裝呢份性感,營造出「乖乖女性感畀你睇」嘅反差感。而當中有幾多個人係「真清純」呢,相信大家都會心中打個問號。但如果係今晚要介紹呢位「椿野ゆ ...
girls
【深夜】一脫成名 清純乖乖理科女「椿野ゆうこ」
29 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024