{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 May 2015
之前同大家介紹過嗰啲所謂「真人Barbie」 (例如Valeria Lukyanova)通常一睇就知係120%純膠樣。唔好講話要除褲J佢,就連佢主動黎除你褲你可能都會調頭走。所以當呢個世界上又走一個「真人Barbie」出黎,仲聲稱自己冇整容、冇拍過拖、保證100%天然兼全新,文青嘅第一個反應係:「哦,下話?」


呢位來自俄羅斯首都莫斯科嘅26歲女仔Angelica Kenova,唔單止個樣似Barbie,連長大過程都係同一個Barbie公仔一樣。根據佢自己喺接受訪問時指,從小到大佢嘅父母都將佢當成一個公仔一樣看待。「他們把我當成是一個公主,從來不讓我外出、與男生約會、甚至做一個成人年該做的事。所以,我不適合正常生活--我根本就是一個活人偶。」


「他們買最好的玩具給我,送我到最高貴的學校,而且確保一切麻煩遠離我。由我六歲開始,我媽媽就開始買Barbie公仔給我,而且非常熱衷於把我打扮成一個真人Barbie。我會在鏡子前面擺幾個小時Pose,再為父母的朋友表演。到我的青少年時期,父母就聘請了一個私人健身教練為我度身訂造一組訓練,所以我才可以有這個蹺臀和20吋小蠻腰。」冇錯,20吋小蠻腰,性感冇?如果再加32E上圍呢?


「我每個星期健身五日,每次兩至三小時。我的健身教練也為我訂製了一個秘密餐單。但我會建議人們多笑與愛自己,這是變得漂亮的天然方法。我也沒接受過任何整容手術!只有臉或者身體有嚴重缺陷的人才需要整容!」嗱,你呢句就得罪好多人啦……


儘管佢今年已經26歲、儘管佢喺世界各地有數以千計嘅Fans,但佢嘅父母依然嚴格監控佢嘅生活,唔單止唔畀佢搬出去住、買衫一定要有阿媽陪,連同男仔出街都要拖埋阿媽,所以到依家都冇男朋友喎。「我正在等待真命天子的出現。我不喜歡膠面男,我喜歡眼裏透出強悍與自信的粗獷男。我亦希望他不會是個胸無點墨的花瓶,而是個以事業為重的男人。」

咁啱你就係棟高緊隻腳,左手拎支大啤、右手夾住舊火腩嘅真男人?係機會啦飛雲!仲唔嘭嘭聲飛去俄羅斯!


ANGELICA KENOVA

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024