{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jun 2015
一見到「韓國美女」呢四隻,大家個腦海中應該都會即刻浮現一個眼大大咀細細鼻高高面尖尖嘅女仔樣,而且如無意外你諗緊嗰個樣同我諗緊嗰個樣即應該係差無幾嘅添!咁係咪代表每個韓國靚女都冇特色呢?又唔一定嘅。例如以下呢位「朴善慧YURISA」咁,佢嘅特色就係令人又軟又硬!


呢位1995年出生嘅韓國女模特兒,自從三月尾開咗個微博之後,就火速喺中台兩地紅起來,短短三個月吸納咗超過75萬粉,近期仲學緊中文諗住打入大中華市場添!睇佢個樣就真係完全符合眼大大咀細細鼻高高面尖尖標誌韓妹樣,而且啲相仲有PS裝甲嫌疑。但你又真係不得不承認佢真係好可愛~~~真係睇到人哋心到軟埋~~「來吧我甚麼都應承~~來吧我甚麼都聽命~~」


好啦,咁心就軟咗啦,咁硬又係邊度硬呢?大家都男人,我哋唯一嘅全天候技能來來去去都係嗰個架啦……


其實又軟又硬,對身體唔好架,所以Keep住硬啦。要加油呀!

Yurisa on 微博

Yurisa on facebook

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024