{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 12 Oct 2015

有人話香港啲男人唔夠「男人」,係因為我哋唔使服兵役,太過嬌生慣養喎。計我話呢句說話真係錯得交關--係咪嬌生慣養我就唔知,但講起當兵香港男仔絕對係經驗豐富--一個唔該我哋係由13、4歲知道咩係女人開始就已經做緊兵,做咗十九幾廿年個膊頭都仲係花都冇粒!所以我哋係好明白啲軍中男子嗰顆寂寞的心!

咁夜闌人靜覺得空虛覺得寂寞覺得凍嘅時候,又可以搵啲咩人黎撫慰我哋呢顆乾到裂嘅「當兵的心」?根據Kpopstarz,以下呢五位女團成員就係韓國軍人嘅最愛!


第五位:太妍 《少女時代》 得票6.2%

近期推出個人專輯嘅太妍乃係《少女時代》嘅隊長兼主唱。07年出道時仲係一個18歲嘅小妹妹,8年過去已經成為26歲嘅女人。值得留意嘅軍人們通常都鍾意啲「妹妹」級嘅女團成員,但26歲嘅太妍已經算係「姐姐」級嘅偶像,但仍然深受歡迎,都算係異類啦!


第四位:草娥 《AOA》 得票6.7%

近年當紅女團《AOA》嘅主唱,一頭金色短髮相當易認。話說《AOA》呢隊女子組合初初係以「女子樂隊」形象出道,但到上年嘅《Miniskirt》就轉型為性感舞團。其中身材嬌小得黎又性感嘅草娥就受到唔少關注。近來仲登上多個綜藝節目,人氣頗高!

值得一提嘅係佢曾經參加過JYP以及SM(韓國兩大經理人公司,其中參加過SM的選拔15次)嘅選拔但都落選,最後去到FNC先得到機會。


第三位:惠利 《Girl's Day》得票6.8%

女子團體《Girl's Day》成員。初出道時的型像是梳馬尾嘅乖乖女,近來剪短頭髮之後就多咗兩分性感爽朗,兩分甜美可愛。上年出演綜藝節目《真正的男人(文青按,本來是一班男藝人體驗不同軍中生涯的節目,後來出咗個女版)》因為不做作而且豪邁嘅作風引起一陣熱潮,所屬組合Girl's Day嘅官網更因為太多人瀏覽而被癱瘓。


第二位:Hani 《EXID》得票7.8%

你未必有留意Kpop,但你好可能有睇過呢條「盤骨舞」嘅片。片中人乃係《EXID》組合嘅成員Hani,喺有片嘅情況下相信大家都唔需要我解釋佢究竟有幾性感,但其實佢仲係一個會棟高腳坐嘅「真漢子」。或者就係呢種反差魅力令佢成為當兵男士嘅第二最愛。


第一位:雪炫 《AOA》得票14.3%

被譽為「秀智接班人(秀智飯唔好打頭)」嘅雪炫今年只係得20歲,但就已經係當紅嘅韓國女偶像,唔單出演電影、廣告代言,早排仲登上時事版--話說韓國SK Telecom整咗好多個雪炫嘅1:1人1形紙板放喺不同分店門口做宣傳,結果接連被盜,最後SK Telecom要以櫥窗貼紙取代。可想而知佢有幾咁受歡迎!之於受歡迎嘅原因係咩?大家都係男人,都知有陣我哋其實好膚淺架啦……


Netizenbuzz
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024