{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Dec 2015
為免大家唔知咩叫「頭身」,文青搵咗張圖黎解釋一下。

圖片:clickme.net


冇錯,呢張非常著名嘅足球小將頭身圖,就完美地話比你知一個人嘅頭身比例究竟有幾重要!太細(個頭太大或者個身太短),睇落個人就會好矮;但如果去到高真吾呢啲15頭身呢,又根本唔岩比例。正常人嘅比例,大約係7頭身左近,8、9頭身已經係模特兒級數,10頭身就更近難能可貴!而日本近期就出咗個10頭身美女,佢叫香川沙耶!


香川沙耶於2013年出道,今年就成為日本時尚雜誌《Jelly》嘅專屬模特兒。 如果淨係睇佢嘅身高數字「168cm」,你可能會覺得冇咩特別,但因為佢塊面細(只有17cm長,真係手板咁大塊),所以比例上就有10頭身,亦都令佢睇起上黎非常高。加上本身係日菲混血兒嘅佢有住日本人鍾意嘅深邃五官,上個星期佢去參加於澀谷舉行嘅「2015 Miss Best Body Japan(ベストボディ・ジャパン2015 日本大会)」,仲以200分滿分嘅成績成為全場總冠軍!


不過計我話佢最正就係對腳!根據佢接受日本《Modelpress》嘅訪問中透露,由細到大都已經比人讚對腳靚,原因係由好細過開始,菲律賓藉嘅嫲嫲就會喺佢沖完涼之後用乳液幫佢按摩雙腿,而且從小屋企人就唔比佢踩單車、玩滑板,甚至樓梯都唔比行,為嘅就係保護對腳生得又細又直。同大個嘅時候佢亦會著重行路嘅姿勢,因為如果行路姿勢唔正確,會運帶膊頭都大隻埋喎(唔好問我點解)。

圖片:Mdpr.jp


睇到呢到,我真係好多謝香川沙耶嘅嫲嫲--我相信如果呢個世界有「腳膠偉人榜」,你一定係榜上有名架!實在做得太好啦你!
圖片:saya.kagawa on instagram
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024