{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jan 2016
以往呢啲十大咩咩、八大咩咩通常係日本網站先得閒做,估唔到連台灣都有啦!台灣網站「網絡溫度計」就係透過電腦分析網絡上不同文章及留言,建立出資料庫再得出綜合「大數據」,當中包括生活、娛樂、運動等議題。而佢哋近日就公佈咗「2016十大超人氣車模名單」,我就再搵埋佢哋嘅facebook/instagram上嘅靚相出黎等大家認識佢哋多啲!

圖片:DailyView.tw

第十位:陳郁安

身高176cm,加32/24/36嘅勻稱身材,令到連續兩屆喺台北車展擔任Volvo車模嘅陳郁安成為「十大車模」嘅第十位。


第九位:趙瑀彤

曾經做過台灣電視節目《國光幫幫忙》嘅助理主持人,被網友封為「台灣章子怡」。曾經上過台灣《GQ》雜誌,E級好身材非常吸引--而且仲已經做咗媽媽喔!唔怪得咁有母性的光輝啦!


第八位:魏可人

呢個魏可人其實改錯名,佢應該叫做「真可人」至啱!主要活動於各展場嘅Mia,有「車長女王」之稱,另外佢亦有參演不同劇集。私底下就一個貓奴,仲係一個會幫手照顧流浪貓嘅善心貓奴!


第七位:陳蘊予

一個字:甜,再多一個字:長!呢兩個就係陳蘊予嘅最大特色!甜呢家嘢大家睇相都會知,至於長啦喎!當然就係講緊佢對腿啦!仲曾經幫「BeautyLeg」拍過寫真架!


第六位:莫允雯

深邃嘅五官、火辣嘅身材,有「台灣金泰熙」之稱嘅莫允雯仲曾經做過內衣代言人,更加疑似係成個榜入面「唯二」有自己嘅Wikipedia Pager嘅人!


第五位:樂芙

原名「派派」,本來為台灣職棒「桃猿隊」的啦啦隊「LamiGirls」,當時就已經被稱為「神級正妹」。2014年退出之後改名「樂芙」,轉型為網上拍片的搞笑正妹,一樣咁受歡迎。之後在車展為Lexus站台,著返到連身裙又可以有氣質!呢啲咪就係冇得輸!


第四位:孟潔

樂芙係2014年退出「LamiGirls」,而孟潔就係2015加入「LamiGirls」…差啲!話說上年年頭「LamiGirls」招募新成員,原本孟潔就已經過關成為最後五人,不過因為時間無法配合而無法加入,網民都大叫可惜。不過經此一役,孟潔已經賺到非常高嘅人氣,工作邀約不斷,咁喺車展上就當然見到佢嘅身影啦!


第三位:泱泱

又一個「LamiGirls」出身嘅模特兒,畢業於台灣師範大學,讀書叻之餘跳舞都好好。由於留一頭清爽短髮,所以被稱為「小郭雪芙」。2015年年尾決定單飛,希望成為主持同演員。


第二位:廖奕琁

芭蕾舞高手,身高175cm,但淨係對腳都110cm。唔知係咪因為生得高,所以睇落特別有有貴婦味呢?


第一位:吳采臻

第二個Wikipedia有「記載」嘅,就係榜首嘅吳采臻。清新、清純再加上親切又溫暖嘅笑容,令佢喺咁多個女仔中脫穎而出成為榜首!事實上佢嘅演藝事業發展都唔錯!拍過唔同廣告之外亦經常出演不同綜藝節目,相信好快就會成為新一代女神啦!


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024