{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Jan 2016

細個嘅時候啲女仔好鍾意著到Twins咁出街,但去到某個年齡,佢哋就會突然好在意係咪撞衫。你有冇見過兩個所謂好姊姊,因為撞衫而反目成仇?「嗰件衫我睇中先架!佢憑咩又買呀?」、「件衫唔係唔靚,但佢嘅身材真係冇我著咁襯囉!」呢啲對白你有冇聽過?

之但係唔知點解啲女仔撞衫就好大反應,撞樣又好似冇咩所謂咁架喎!好似我近日喺微博見到嘅呢個「熊吖BOBO」咁,你唔覺得佢好似好熟口面咁嘅咩?


圖片:熊吖BOBO on 微博


呢個「熊吖BOBO」原名「熊佳」,乃係浙江人士,今年23歲。據佢自己喺微博上寫呢,目前就係一個「美媛館」嘅「寫真偶像學員」。所謂「美媛館」,就係一個「國內知名寫真女神打造機構」,具體啲黎講,就即係佢哋會挖掘同推廣有潛質嘅女仔,並且透過幫佢哋拍攝性感寫真而將佢哋捧成「女神」。咁個女仔就有名氣,個網就有錢賺咁。而「熊吖BOBO」,以及之前介紹過嘅「劉飛兒Faye」,就係其中兩位模特兒。主要工作就係出下旅拍、賣下著過(但聲稱有消毒過)嘅泳衣咁囉。

圖片:熊吖BOBO on 微博


咁「熊吖BOBO」究竟有咩特色?我當然可以同你講佢有168cm高,35吋上圍,而且仲好唔介意露出黎比大家睇--大家都有眼見呀係咪?但呢啲都唔係我介紹佢嘅主要原因。主要原因係佢同我哋上個星期某個極速採訪到嘅香港女仔好似樣,好似同一個模啤出黎咁……至於係邊個我就唔講啦,如果唔係明明唔係炒作都變炒作架啦。


熊吖BOBO on 微博


日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024